Shop Mobile More Submit  Join Login
what you got there SAMUURAAI??? by DeceptiBonk what you got there SAMUURAAI??? by DeceptiBonk
they probably had a deal not to attack each other or something like that.....
meh. . . idk .. .

and yes nothing ever comes out in the way I want ._.

I pictured this in my head much more cooler :/
Add a Comment:
 
:iconnotxray0128:
NotXRAY0128 Featured By Owner Feb 6, 2012  Hobbyist Traditional Artist
Still looks pretty cool though
Reply
:icondeceptibonk:
DeceptiBonk Featured By Owner Feb 6, 2012  Hobbyist Digital Artist
ah, I see you read descriptions |D


well, thank you! :aww:
Reply
:iconnotxray0128:
NotXRAY0128 Featured By Owner Feb 7, 2012  Hobbyist Traditional Artist
Yeah I did, XD

Its alright
Reply
:icondragonaxxx:
Dragonaxxx Featured By Owner Jan 28, 2012  Hobbyist Digital Artist
Laaaaaaawwll
XD

It was one of mah fav shows xD

Seriously ... xD


But why you are not happy with result?

For me it looks totally great o:

I love it ! asdfghjkl <3 And I MEAN ITTT :"D
Reply
:icondeceptibonk:
DeceptiBonk Featured By Owner Jan 31, 2012  Hobbyist Digital Artist
I know right? :'D

that show is just awesome <3

the shading isn't in the way I wanted it to be. . ..
there is no feeling for the 3-d effect I wanted to make ... oh well. . .. it's also hard for me to build up 3-d modeled drawings when there is no lineart! >.>
Reply
:icondragonaxxx:
Dragonaxxx Featured By Owner Jan 31, 2012  Hobbyist Digital Artist
Yesshh *_*
I've been watching it for SOOO LOOONG XD


... Well.. It still looks epic for me *-*

But I know how do you feel.. when picture doesn't look like you've been imagining it .3.;
Reply
:icondeceptibonk:
DeceptiBonk Featured By Owner Feb 1, 2012  Hobbyist Digital Artist
lol oh my Childhood |D

oh c':
thank you <3

yes .. . but anyways .. . I'll try to make it better in future c:
Reply
:icondragonaxxx:
Dragonaxxx Featured By Owner Feb 2, 2012  Hobbyist Digital Artist
Mine aswell :D


You are welcome ^^


<3 Okay
Reply
:iconmarcotonio-desu:
Marcotonio-desu Featured By Owner Jan 25, 2012  Student Filmographer
O find this picture very amusing, what is it you found to be not-so-good as your thoughts were? Maybe I can give some feedback. Also I read this title in his voice. xD
Reply
:icondeceptibonk:
DeceptiBonk Featured By Owner Jan 26, 2012  Hobbyist Digital Artist
YES lol I was kind of writing that title while imagining Aku's voice XD

and well. .. the shading isn't in the way I wanted it to be. . ..
there is no feeling for the 3-d effect I wanted to make ... oh well. . .. it's also hard for me to build up 3-d modeled drawings when there is no lineart! >.>
Reply
:iconmarcotonio-desu:
Marcotonio-desu Featured By Owner Jan 26, 2012  Student Filmographer
Oh, I totally get you. That's because this character was designed to be 2D, making a fidelity conversion to 3D to fail often (see Tinkerbell and Garfield, SUCKS).
Before drawing in this form, maybe you could draw it with lines, planning what 3D shapes Aku would have on each body part. I did this for Meatboy, recently: [link]
Kinda meh cause of my skills, but certainly better than trying aimlessly. =P
Reply
:icondeceptibonk:
DeceptiBonk Featured By Owner Feb 1, 2012  Hobbyist Digital Artist
lol GAH. . .
I hate when I am busy and cannot answer in time >.>

and yes now I understand...
though. . . how about action figures? : o
I mean.... they are in 3-D right? XD

so I guess I still failed XD

and I would say that your drawing looks pretty good
I don't think it's bad...
Reply
:iconmarcotonio-desu:
Marcotonio-desu Featured By Owner Feb 1, 2012  Student Filmographer
It's not bad, but I can't accept that it's good yet. :P

OMG, Samurai Jack figures? @_@
Reply
:icondeceptibonk:
DeceptiBonk Featured By Owner Feb 1, 2012  Hobbyist Digital Artist
well, I think I saw few when I was searching for transformers prime models.... for fun I typed in word Aku heh XD
Reply
:icondarkangeloflov:
DarkAngelOfLov Featured By Owner Jan 19, 2012  Hobbyist Writer
OMFG!!!! I used to LOVE this show!!! I thought everyone had forgotten about this show :XD:
Reply
:icondeceptibonk:
DeceptiBonk Featured By Owner Jan 20, 2012  Hobbyist Digital Artist
if the show is good
THEN IT WON'T BE FORGOTTEN!!!
it's really awesome :'D
Reply
:icondarkangeloflov:
DarkAngelOfLov Featured By Owner Jan 20, 2012  Hobbyist Writer
That is sooo true! =D
Reply
:iconbloodmoney1234:
bloodmoney1234 Featured By Owner Jan 19, 2012  Student Digital Artist
Prepare for the most epic fight ever !
Reply
:icondeceptibonk:
DeceptiBonk Featured By Owner Jan 19, 2012  Hobbyist Digital Artist
WOHOO
Samurai and Aku
FIGHT NOW!!!
Reply
:icontappertip:
tappertip Featured By Owner Jan 17, 2012  Hobbyist General Artist
I love this so much!
Reply
:icondeceptibonk:
DeceptiBonk Featured By Owner Jan 17, 2012  Hobbyist Digital Artist
thank you <3
Reply
:iconjoinethegreat:
JoineTheGreat Featured By Owner Jan 17, 2012
Oh man, I loved this show :heart:
Great drawing
Reply
:icondeceptibonk:
DeceptiBonk Featured By Owner Jan 17, 2012  Hobbyist Digital Artist
thank you so much c:
Reply
:icondrakeplatinum:
DrakePlatinum Featured By Owner Jan 17, 2012  Hobbyist Traditional Artist
So, what have you there samurai?
Cool!
Reply
:icondeceptibonk:
DeceptiBonk Featured By Owner Jan 17, 2012  Hobbyist Digital Artist
I have a magic sword!

lol thanks XD
Reply
:iconstreaksofamberblood:
StreaksOfAmberBlood Featured By Owner Jan 17, 2012  Hobbyist General Artist
O_O ADSGHFHAHGD I thought everyone had forgotten about samurai jack! 8'D
Reply
:icondeceptibonk:
DeceptiBonk Featured By Owner Jan 17, 2012  Hobbyist Digital Artist
nope not meeee c:
Reply
:iconneovius:
Neovius Featured By Owner Jan 17, 2012  Hobbyist Digital Artist
Akuuuuu!
My favourite show, too bad they discontinued it :(
Reply
:icondeceptibonk:
DeceptiBonk Featured By Owner Jan 17, 2012  Hobbyist Digital Artist
ahh yes :c
I liked it too u_u
such a wonderful show~
Reply
:iconoswo:
oswo Featured By Owner Jan 17, 2012
Asasasaasdfkshggsdhds AKUUUUU *u*

Well okey, I like Jack also, in special way :iconteheplz:
Reply
:icondeceptibonk:
DeceptiBonk Featured By Owner Jan 17, 2012  Hobbyist Digital Artist
lawl yes Aku is the best <3

ahem. . . like how? XD
Reply
:iconoswo:
oswo Featured By Owner Jan 17, 2012
Like perverted, well as always in my case. *teehheee*
Reply
:icondeceptibonk:
DeceptiBonk Featured By Owner Jan 17, 2012  Hobbyist Digital Artist
pffff.... how old are you? XD

I bet older than me fo sho
Reply
:iconoswo:
oswo Featured By Owner Jan 17, 2012
Yeah yeah, I'm too old for being perv ;_;
Reply
:icondeceptibonk:
DeceptiBonk Featured By Owner Jan 17, 2012  Hobbyist Digital Artist
aww come on. . .. lol no one is too old for anythin c:

is your age a secret? XD

bbl shaving my hair :U
Reply
:iconoswo:
oswo Featured By Owner Jan 17, 2012
Indeed, no one can be too old to not liiiiiiiike Jack :iconteheeyesplz:

How Your hairs? xD
Reply
:icondeceptibonk:
DeceptiBonk Featured By Owner Jan 17, 2012  Hobbyist Digital Artist
lol oh God XD

well okay I'll just stick with Aku.... or better with Starscream c:

and I'll upload pictures later on Twitter : B

though .. . they aren't changed much XD
Reply
(1 Reply)
:iconhusky-foxgryph:
Husky-Foxgryph Featured By Owner Jan 17, 2012  Hobbyist General Artist
ahhah,Aku looks funny :XD:
Reply
:icondeceptibonk:
DeceptiBonk Featured By Owner Jan 17, 2012  Hobbyist Digital Artist
lol I know right? XD
Reply
:iconsiiins:
SIIINS Featured By Owner Jan 17, 2012  Student Digital Artist
just so you know, i just let out sounds that are not human
legit watery eyes, bro
Reply
:icondeceptibonk:
DeceptiBonk Featured By Owner Jan 17, 2012  Hobbyist Digital Artist
lol when I created this I was mostly thinking about you and your obsession with this cartoon and yes
how much we both like it c:
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
January 17, 2012
Image Size
982 KB
Resolution
1000×1000
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
1,767
Favourites
66 (who?)
Comments
43
×